Australien nästa!

Jag har alltid tyckt att den australiensiska dialekten är så himmlans sexig men idag slog det helt slint i huvudet på mig. Det var när jag kollade på ugly betty. Grant Bowler som spelar connor är bara så himmla sexig & hans röst & dialekt, jag håller på att smälta igenom TV-soffan atlså!! Så nu känns det som att det blir australien nästa för att finna mitt livs kärlek ;)

Grant Buller, är han inte sexig så säg!

Nej, nu ska jag börja tänka på refrängen. Ska gå och göra mina kvällsrutiner nu och sen blir det nog även lite sex and the city. Har även lite sovmorgon i morgon en timme och det gillas! ;)
Synes i morgon, PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Vilka fina ord du skriver! Är så tacksam för att du anstränger dig för min skull, det betyder mycket :) Tack!

2009-06-03 @ 00:03:47
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0