Aaaaaj!!




Sent blogginlägg idag igen... Idag har jag hjälpt pappa med att pensla på linolja eller något sont shieet på staketet & såklart så brände jag mig på axlarna och är helt röd där just nu ;P Senare under dagen så kom farmor & farfar på besök och sen spela jag & syrran kubb då jag gick barfota i gräset och stack mig på ett bi, det var faktiskt riktigt läskigt!! Har typ fobi för getingar & bin!! Har typ inte blivit stucken sen jag var fyra år.. Sen har jag även förhört syrran på ett prov om kroppen och sont som hon ska ha i morgon, jag kunde faktiskt lite grann av svaren. Något sitter kvar sen biologin på lågstadiet ;P Nu ikväll har jag bråkat lite mer med pappa angående min mallorca resa, jag är så trött! För har tjatat på han se i våras och sagt att vi ska beställa en flygbiljett men han har sagt att vi kan vell vänta lite.. Jag nu sitter vi här typ någon dag innan och biljetterna ligger nära 5000:- Så vi får vell se? lägger snart ner projektet! Men jag känner mig dålig som person för att laura & hennes familj har väntat mig sen i påskas. Vad ska jag göra när jag inte har några pengar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0