Mini semester


Här håller vi på att få i båten i sjön


Nu har vi kommit i båten och Micke försöker få igång motorn. Man är inte på sjön så ofta så det var lite läskigt när båten gunga, haha!


Men när vi kommit en bit så känndes det bra & det var rätt så mysigt att sitta där längst fram och känna vinden i håret, hehe!


När vi väl hittat en ö så slog vi upp tältet och sedan starta vi grillen. Fast vi va så satans hungriga så vi palla inte vänta tills grillen var klar så det blev flamberade korvar istället, haha! ;D


Detta fick bli vår "matplats" (:


Då vi fick denna underbara vy som utrikt eller vad man ska säga. Där var även en massa ringar på vattnet som fiskarna gjorde, riktigt mysigt var det! (:


Efter en "skön" natts sömn (hade knapt luft i min madrass + att det var jätte varmt) så var det dags för frulle. Macka med baiconost & gruka. Cola & orio´s, muuuums! Hahaha! ;D 

 
När vi packat ihop så var det dags för avfärd, syrran fick ro ut oss en bit.


Ön vi bodde på! (:



När vi kört i hamn och laggt våra grejer så skulle vi ju upp med båten också. Men vi åkte ut en sväng till istället, vi skulle försöka finna en ö att bada ifrån men vi fann ingen bra så vi åkte tillbax istället igen då syrran & micke bada i sjön på campingen.


Det var iallafall en jätte mysig tripp vi gjorde & jag ångrar inte att jag följde med! Nu ska jag gå ut en sväng, skulle igentligen behöva städa på mitt rum men det får bli i morgon för att det ska tydligen regna då... PUSS :*
( det finns fler bilder. fast dom är på syrrans kamera & jag pallar inte lägga upp alla iheller, så ni får nöja er med dessa!! :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0