snabb uppdatering

tjena snyggingar!
just nu sitter jag hemma hos joan, lauras pojkvän. Vi är bjudna pà sopa ikväll. det är typ som kvällsmat. Mer än halva tiden har gàtt och ingen av mig och laura vill att jag ska àka hem. Laura sa idag att hon önska att jag kunde stanna i 2 veckor till, hehe! Men jag har ju ett liv & ett hem i sverige too. Jag fattar inte varför jag är sà trött när jag är här. igàr sov jag & laura till typ halv 3. Käka middag till frukost, haha! rester fràn dagen innan dà laura släkt hade käkat med oss. Aja.. Idag har vi inte gjort sà mycket. jag & laura stack till ett hotell och bada idag istället för standen, haha! & idag körde vi till petra, haha! vilket äventyr. Ni fàr se bilder sen, hahaha! ;D jag kan säga sà mycket att det har med vatten att göra. jag lär laura lite svenska, altsà den människan är inte klok. Jag lärde henne säga jävla fitta. Sà när vi hade typ family dinner sà skrek hon ut det & sa jävla bög till joan. Men ingen fattar ju vad hon snackar om. Höll pà att dö av skratt. hahah! ;D
Man känner att den 31 närmar sig med stormsteg. Just det, igàr sà fynda jag en hello kitty handduk, superduper lycklig blev jag. Alla vi har sett har kostat typ 23 €. men denna jag fann kosta bara 18€ och var den finaste jag & laura sätt, wiiihooooo!!
Imorgon fyller laura àr, hihi, dà blir det fest. Eller vi ska ut och käka nàgra vänner och sen ut och festa lite (: sà imorgon àker 10cm klackarna pà och min fransklänning! ;) 
Nej. nu är maten snart klar. Ses när jag kommer hem. PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0