Måndag




Hooo, vilken dag! ;D Direkt när jag kom hem från väla så stack jag, mamma, syrran & micke till farmor & farfar där vi fick några gurkor & juggubbar från farfars & farmors egna trägordsland & växthus! Det smakar så mycket bätte med hemma odlat! Sen blev vi bjudna på kaffe och jag fick några mackor för att jag var super hungrig! Sen började det tyvärr att regna så vi fick gå in och sätta oss i uterummet där vi spelade 31, riktigt kul var det! Sen skulle farfar hålla på att kludda med nya regler så att man skulle få lägst poäng, men det gick ju som det gick! Hahaha! Sen blev det en tripp till maxi där vi även träffade min farbror, altså tänk jim carry så fattar ni hur han är! Han är seriöst helt galen! ;D Jag inhandlade sololja som lukta cocos (ett måste) raklödder, roll on & after sun. Måste köpa sont shiiet nu innan jag sticker, wiiihoooo åker ju på fredag! ;D
Nej, nu ska jag ut och spela spel med syrran kan berätta vilket i senare inlägg. PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0