MALLORCA HERE I COME!

Detta kommer nog bli det sista inlägget innan jag sticker, för pallar nog inte blogga i morgonbitti? Färjan till helsingör går 7.50 och sen går tåget från helsingör-kastrup därefter. Planet lyfter 10.55 om jag inte minns fel. Fast mamma har redan gjälpt mig att checka in & redan fått ett boarding card. När man checkar in via internet så kan man även få bestämma plats själv så jag ska sitta på andra raden på vänster sida. Skönt att sitta så långt fram som möjligt då man kommer snabbast ut när planet landat i Palma! (:
Det är lite dålig stämning här hemma nu. Eller dålig & dålig stämning, jag märker på pappa att han inte vill att jag ska åka. För att jag åker iväg på hela hans semester. Men lixom förra året så tog han & mamma motercykeln och lämna mig och syrran hemma, kul sommarlov? Då kan jag ju typ göra samma nu & dom skulle ändå måla huset också sa pappa att han kanske skulle till jobb, vilken semester lixom?
Jag snacka iallafall med joan idag, lauras kille och han sa att vi skulle på fest i morgon (fredag) kväll. Det var tydligen någon av hans vänner som skulle ha fest också skulle där tydligen vara ett live band i staden. Känner på mig att denna resan kommer bli toppen! Får äntligen träffa laura, hennes familj & vänner igen. & leva som en majorikan, det är så härligt! Nu kommer man nog få sommarlovskännsla? ;P Jag har tyvärr inte så mycket pengar med mig så jag kan tyvärr inte shoppa så mycket :(  Men jag ska iallafall in och mätta mitt beroende i sanriobutiken vid det gamla olivträdet! (: 
Joan har internet så ska se ifall jag kan få blogga lite då och då :P 
Är det något viktigt mina vänner så finns jag på mobilen. PUSS :*   


Ser helt förstör ut! hahaha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0