Live from mallorca!

Just nu stter jag hemma hos lauras ven. vi har spenderat kvellen har med mat och buzz pa spanska, klo det om du kan! ;P igor so var vi po ett fodelsedagskalas och sen var vi po en festival & drack hema gjord mojjito ien cola flaska, haha!! ;D
Det jag vill saga ar att jag lever. Jag har det bra har. Laura har tagit korkort so vi ar ute och kor lite var dag. Fast jag at lite utrokad do och do for att lauras venner pratar inte so mycket engelska.. Men men, det ra rett so kul att lyssna po! :P
Nej, nu ska nog jag och laura hem och snussa!! (: 
imorgon blir det nog stranden, just det jag tog det forsta doppet idag :P imorgon eller omjag kanske ska saga idag so ska vi nog kora till marknaden i alcudia och ragga hello kitty handukar!! (:
Hor av er om det ar nogot, har ju mobilen med! ;) PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0