I`m alive!

¡Hola!
här kommer en liten snab uppdatering om vad jag varit med om, om jag nu kan komma ihàg allt? ;P
 Ibörjan var jag rätt sà uttràkad för att alla här är sà satans dàliga pà engelska.. Men nu sà har proppen löst upp, eller vad man kan säga? ;P De försöker snacka men mig nu iallafall. Jag har det jätte bra och var dag som gàr blir nästan allt roligare, hahah! ;D För nàgon dag sedan sà körde neus, laura & jag till palma & shoppa. Det blev en liknande "stràväska" som laura har, men denna passar min bättre ocksà blev det en klänning pà zara. Sà gick jag & laura till sanrio affären, hon hitta knappt, det var jag som fick visa vägen, hahaha! hur sjukt är inte det? :P  Men tyvärr sà hade de stängt :( och dom hade rea där inne sàg vi sà vi ska dit senare, mohahahha! Jag màste spara mina pengar tills vi ska dit, hahah! ;D
Igàr sà var vi pà en typ festival men olika scener med olika musik. Och senare pà kvällen sà hade de en hyllning till michael jackson, där ett gäng sjöng mj, làtar och en var utklädd till michael, var sjuuuuuuuukt likt! Var nästan som att se honnom pà riktigt + att han dansade jätte likt!! :) Runt 5 tiden pà morgonen sà börja jag bli lite trött sà vi körde hem, haha! Eller ja, lauras kusin joan som är jätte rolig! Tror han gillar min, hahaha! ;D & han älskar mànen baar sà att ni vet, haha! ;D Just nu är jag super duper trött iockmed att vi inte gick och la oss förrens vid 6 tiden.. & vakna vid 1. Idag skulle laura iväg till en familj och sen till joan, sà jag valde att stanna hemma. Sà just nu sitter jag pà ett internet cafe (: Ska lägga mig pà stranden sen och bättra pà brännan lite, hehe!
Ja, vad har vi mer gjort? Lauras kompis aina var och hälsa pà i 2 dagar & guuuuud vad jag gillar henne, hihi! Jag har bjudit hem henne till sverige ifall hon vill komma nàgon gàng! (:
Tiden gà super duper snabbt här, det är nästan lite läskigt!! Det som vi ska hinna med innan jag sticker är att fira laura, den 23 juli dà blir det party!! ;) Hon fick sin hello kitty klocka i förväg för att hon var nära pà att köpa en annan, sà jag kunde inte motstà att ge henne hello kitty klockan, hon var fan helt besatt & gav sig aldrig. Men när hon fick klockan sà sa hon att det var den bästa present hon nàhonsin fàtt och hon tittar pà den var dag, haha! ;D
Om ni vill vete hur jag lever sà är man uppe till 3 pà natten och vaknar vid 12. Vänder dygnet totalt, haha!
Ja, det var vell lite info fràn mig & ni ser att jag lever, haha! ;D
När jag kommer hem sà har jag mycket som väntar sà pà ett sett är jag glad att komma hem men jag kommer sakna detta! :(
Aja, ni fà ha det super. ¡adios! *2 pussar pà kinden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0