Hemska väder!

Heeey!
Vilket tråkigt väder vi har! Det är mulet och man blir helt deppig.. Jag vill ju ha 30 grader varmt och ligga på stranden! Idag har jag på mig typ samma kläder som igår. En vit/grön-randig skjorta från H&M herr & ett par jeans leggings som jag kavlar upp lite i benen. Jag har ju packat ner det mesta redan så.. Fast jag har ju fler kläder men jag trivs i skjortan ;P
Jag gillar inte vädret somsagt för att jag har ont i huvudet och mår lite illa då & då, det är jätte jobbigt. Syrran är jobbig och är rastlös så får vell hitta på något med henne snart. Hon vill bara spela spel hela tiden, haha! ;D
Ja, ja får se vart dagen bär någonstans, har iallafall rymmt upp och städat lite på mitt rum idag. Dagens pers! ;) PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0