Aj! Min visdom

Idag tog jag en regäl sovmorgon! Vakna typ precis. Igår till middagen så plocka mamma fram champagne så sa pappa. Du har det bra du elin, du kommer hem från camping och sätter dig direkt här hemma och dricker champagne, haha! Ja man har det bra ibland! ;P Sen på kvällen så kom grannarna in så vi satt och snacka fram till 2 på natten :S haha! Men gud så härligt väder det var igårkväll. Vi satt ute hela tiden med tända ljus (:
Min ena visdomstand har börjat vilja titta fram nu, fy fan vad det gör ont! Jag har fan ont var morgon när jag vaknat & efter att jag har käkat, vet knapt vad jag ska ta mig till. Mamma säger att jag ska borsta den, men det gör fan ont! Men stark som är jag så klarar jag det galant, med lite knäll så ;P Hahha!
Dagens planer hade jag tänkt att jag skulle rymma upp på mitt rum & kanske börja packa lite? För att mitt rum ser riktigt snuskigt ut om jag får säga det själv.. PUSS :*
 


Det får bara heta champagne om drickan kommer från champagne distriktet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0