vattengympa

Ikväll var det dags för vattengympa som jag skrev i det förra inlägget. Har typ inte tränat vattengympa sen i början på decamber förra året, men det var kul att komma igång igen iallafall. Det är så skönt för kroppen, det är inte så jobbigt. Fast idag var det lite jobbigt för att där var så mycket folk. Där finns ett pass kl 20.00 också men tycker det är så sent när man går i skolan och så...
På bilden nedan ser min min super-duper snygga baddräkt. Gammal simmare som jag är så snvänder jag typ alltid baddräkt när jag tränar i vatten, annars bikini. I flera år har jag beställt från line4. De har jätte fina baddräkter & bikinis. Man får verkligen vad man betalar för, för att kvalite´n är super!


Nej, nu ska jag gå och ta plats vid tv´n, ska kolla på made in sweden, fixa naglerna & plugga till redovisningen i morgon. Ska försöka komma i säng så tidigt som myligt ikväll för ska jobba i morgon direkt efter skolan till typ 9-10 på kvällen, pheeew! 

Synes i morgon!
Pusss :*
 
sandra tack för komentaren! Varför jag har sjal för att inte vill frysa om halsen och jackan är så satans sköön (:

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nice blogg :)

2009-01-28 @ 21:14:52
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: sandra

hahaha, i know! jag är ju likadan. skärpning på oss. vi måste visa våra snygga outfits ;) haha :*

2009-01-28 @ 22:23:45
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0