vad är det du döljer?
































Jag hörde för något tag sedan om att Liza Marklund hade ljugit i böckerna hon skrivit om Maria Eriksson. Snacka om vad chockad jag blev när jag fick reda på det. Har lixom läst alla dom bäckerna förutom Mias döttrar som är skriven av Mia själv. Fast då berättar hon om andra människor som har gått igenom samma sak som henne.
Jag ska iallafall kolla på nyhetsmorgon söndag i morgon för att se när Liza Marklund talar ut och se vad hon säger om saken vill få det avklarat nu iallafall och höra vad som är felet!  Fast jag undrar vilken tid intervjun är för att jag pallar inte att gå upp kl 9 och sen så är intervjun 11. Njaa, ska se ifall jag kan kolla upp det på något sett.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: MOA

jag blev också helt chockad när jag fick reda på det!

2009-01-17 @ 23:51:53
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0