Hello 2009

Hey hey!
Här sitter jag en fredagskväll hemma och bloggar lite. Men nu på jullovet kan jag tycka att det är skönt att vara hemma! För att sammla nya krafter efter en kommande vårtermin i skolan. Bara 1½ år kvar!!!!! Snacka om vad jag längtar till min student & snacka om vad jag ska ut och resa sen, pheeew!! Tänk att kunna få betalt för att resa, hur bra är inte det? (:
Något som jag ska koncentrera mej på extra mycket är den satans engelska B. Har fått IG på proven men på alla andra uppgifter har jag fått G & G+ men jag har svårt för att plugga in saker. Så får se hur jag gör om jag går extra timmar eller något? För måste verkligen klara kursen!!! Men jag ska ju såklart försöka göra så bra ifrån mej i alla andra ämnen. Men det är nog engelskan jag ligger extra risigt till i, Men men..

Jag har saker att se fram emot under det första halvåret iallafall!
Ja ju kanske åka skidor, jag och pappa snackar starkt om corvara, marmelada eller arabba ;) I LIKE!!! Sen ska ju kanske laura (min kompis från mallorca) komma på besök!! (: Isåfall ryktas det shopping time!! <3 Sen är det en massa födelsedagar i mellan och sen den 15 maj finner ni mej på krogen för då blir jag 18, wooooohoooo!! ;) Ska även försöka ta körkort detta året! Sen är det sommar och förmodligen med en massa sommarjobb! Har snackat med Laura innan ifall jag ska se om jag kan få jobb på mallorca på något hotell så kan jag vara där hela sommaren eller något? (:
Men jag har bestämt mej för att innan januari är slut så ska jag ha sökt en massa sommarjobb!! ;) Vill ha en massa pengar så man kan shoppa och sen spara lite ;)

Till skillnad från många andra så har jag faktiskt inte något nyårslöfte för att jag vet att jag ändå inte kommer hålla det. Men jag har bestämt mej lite för att börja träna iallafall. Måste verkligen börja träna upp musklerna i ryggen så jag slipper bli så trött i den. Och jag tror det är viktigt att träna upp den iockmed att jag opererats! Men jag behöver även träna resten av kroppen kondition så som styrka så jag blir lite mer muskolös, jag ser ju så kleen ut nu! Armarna iallafall & jag vill ha lite magmuskler, hehe! ;)

Pussen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0