trötter

Gokväll!
Det gick hur bra som helst idag på jobb. Det var inte alls mycket folk på lindab arena ikväll men det var vell bara för att rögle spelade mot ett så kasst lag ;P
Idag hade jag ingen loge utan jag fick springa med disk till köket & hämta en massa saker osv. Men det var rätt så soft, men det är roligare att servera.
När jag kom hem hade mamma gjort mat men var inte så hungrig iockmed att jag käkade på jobb. Men jag var så sjuuuukt sugen på vin. Så nu står ett glas rött i riedel glas brevid min sida, så gott! ;)
Är helt slut i huvudet nu det är en sak som är säker och i morgon börjar helvetet, hej då härliga söndagar *fniss. Imorgon börjar plask & lek (simskola) så ska vara där 8.30 i morgon så det gäller att komma i säng tidigt ikväll.
Nu ska jag ta och skriva några snabba lappar tills starten i morgon sen blir det chill i soffan med en bra film?

Pussen :*

Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Har du haft en bra dag? : )

Kram,

2009-01-31 @ 21:08:02
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0