Today I suport hello kitty!

hey alla söta läsare där ute! (:

Idag har jag bara haft en lektion och det var företagsekonomi, inte så krävande för att vi hade mest repetetion på det vi gjorde förra året. Vi fick en uppgift som vi får göra på valfri ort, så vi slutade typ en timme tidigare ;)

Just nu sitter jag här och hugger in på min otroligt goooda och fräsha sandwich som jag precis gjorde, man måste ju ladda liten inför shoppingen som sker snart! ;) Ska nämligen till väla med syrran & mamma idag. Ska fråga ifall jag kan få köra, det var ett  tag sen! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta att äta och dricka mitt kaffe,
Pussen! :*


Tänk att 2 brödskivor, sallad, gurka, tomat, philadelphia ost & rökt kyckling kan bli så gott!
Till det dricker jag kaffe ur min älskade hello kitty mugg!


dagens outfitt!
Linne -H&M fast syrran har stylat till det med ett hello kitty broderi
jeanstights - gina tricot
kofta - zara
leopard scarf - cubus
Skor & klocka - hello kitty! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0