Ta mig här ifrån!!

Altså jag har värsta paniiiken!!
Jag vill utomlands!! Jag är så trött på detta kalla sverige nu. När jag tagit studenten så ska jag resa till något land som är varmt året runt. Jag mår inte bra av detta kalla landskap! Mina tankar är i L.A. just nu!  Så det tål att tänkas på, men vi får se hur det blir med det!

Jag vill bara ut pch resa nu iallafall!  Så just nu kollar jag på skidresor till italien, men guuuud!  Det är inte det lättaste må jag säga! Vart ska man börja någonstans lixom? Någon som har något förslag på ett bra skidresemål i italien? Snälla hjälp mej!! Eller om det finns någon bra hemsida med fina resor?
Jag får leta vidare helt enkelt! , pheeeew!

Pussen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0