stress!

Godagens!
Har inte alls tid att bogga idag.. Har gått i skolan till typ 15.00 när jag kom hem så kökade jag varmakoppen & 2 mackor. Nu ska jag sätta mej ner och börja plugga! Ska redovisa lite smått om lund nästa vecka. Och jag vill verkligen inte, för att läraren har delat in vem vi ska jobba med och såklart så kom jag med en av dom som jag inte ville komma med och sen sa läraren att detta ska vara en sjukt bra redovisning känner mig inte alls motiverad. Men ska iallafall vara kla med mina texter i morgon så att vi kan börja sätta ihop till ett arbete nu. Så ska försöka göra det snabbt, pallar inte sitta hela kvällen!

Bloggar mer sen ikväll när jag har tid!
Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0