smaklig måltid!

Tjoooohoooo!
Jag stack hem från englelskan, jag var vrålhungrig & jag börjar känna mej lite förskyld, näsan rinner och jag fryser.. Har precis gjort lite på min engelska redovisning, har strukit under i texten som jag ska renskriva och översätta till englelska sen med mina egna ord! Vi har fått ämne av vår lärare som vi ska redovisa om jag fick något som heter hippokrates, lixom vafan e det för något? Jag fattar inte ens den svenska texten. Men tydligen så är det någon medicin man från antiken. Men det är helt kompliserat, blöööö! Hatar att redovisa om sont som man inte själv valt..

nej nu ska jag lägga ifrån mig datorn. Mamma är snart färdig med maten. Hon håller på att göra bakadpotatis & kyckling, suug på den du!! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg =)

2009-01-13 @ 20:04:40
Postat av: Nina

Snygg blogg!

2009-01-13 @ 20:23:07
URL: http://nixanpuss.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin blogg du har, kolla gärna in min

2009-01-13 @ 20:49:00
URL: http://blundat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0