Övningskör

Hey hey!
Altså guuuud vilken orolig natt jag haft. Drömde att jag serverade i logerna på rögle, ja vill inte gå in mer på det för att det var helt jävla sjukt!! Det var precis som att det var riktigt iallafall.
När jag vakna så läste jag lite i min bok, marley & jag, måste blir klar med den snart! För att måste påbörja läsa en annan bok snarast så jag kan börja läsa en annan bok efter det, haha!

kl 13.00 idag var det tränarmöte och sen var det jobb från 14-15. När jag var klar där så sjutsade syrran hem mig till mormor där jag skulle möta upp mamma för att  jag skulle övningsköra, hehe!
Vi körde lite på småvägarna, kostigarna, bonnevägarna - kärt barn har mång namn, haha! Iallafall man får träna mycket på att växla när man kör där. Jag tyckte det gick rätt så bra idag faktiskt (:

Men nu så känner jag att jag inte mår så bra, är så sjuuukt trött och känner mig lite förskyld och allmänt dålig. Så det blir tv´n för min del ikväll. Får även plugga lite där imellan för har så mycket nästa vecka känns det som både engelska redovisning & spanska prov på samma dag. kul?!
Men jag har något riktigt spännande att längta efter iallafall, min klänning som jag beställde från asos kommer nog då, iiiiih! (:

Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad jag lngtar till att öveningsköra själv :

2009-01-17 @ 18:12:25
Postat av: * K Y S S A R

Det var jag :D hahaha

2009-01-17 @ 18:13:03
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Drink, fuck and fight!

Kolla in våran blogg som handlar om sex oxh alkohol. Vi skriver det ingen annan vågar skriva om. Lämna gärna en kommentar =)

2009-01-17 @ 18:25:28
URL: http://drinkfuckandfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0