Natti natti!

Goderafton alla söta läsare där ute! (:
Ikväll så kollade jag på den fredriksdals föreställningen på TV som gick i sommras i helsingborg. Jag fetade upp med nachochips, popcorn & cola, yammoo! Fast jag vet ej ifall jag gillade föreställningen så värst mycket, men Eva Rydberg är så jävla härlig, haha! Och han som spelade full snacka om att ögonen var som tefat när han spelade sin roll. Det var så himmlans bra, man blev helt stumm!
Men men.. nu har kvällen gått iallafall!  Ska bädda ner mej i sängen snart och läsa så många sidor jag pallar i marley & jag så jag får läst ut den. Har funderat på att ställa klockan och gå upp tidigt i morgon så man är trött sen på kvällen så man kommer i säng tidigt så man är pigg för skolan på torsdag. Så kom jag på ett bra själ för att vakna tidigt. Blondinbella ska ju till nyhetsmorgon i morgonbitti 9.15 så det kan man ju titta på & käka lite frulle samtidigt kanske? ;)

God natt & dröm sött!
Pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0