Najs!

Hey hey!
När vi skulle börja vår sista lektion innan lunch så sa vår psykologi lärare att geografi läraren var sjuk idag så vi slutade efter psykologin, lycka! (:
Så vi slutade 11.25 typ och jag var hemma 12.50 lagon till ellen  ;) Under reklamen så gjorde jag mej en varma koppen också 2 ostmackor till det, mummma! (:
Just nu sitter jag i köket inlindad i min hello kitty filt och drogar kaffe ;P Vågade inte ta chansen att dricka igår för att jag kan inte sova när jag dricker kaffe för sent på dagen och i går frågade mamma mej vid 5 tiden och jag bara nej. Men jag fick lukta på det för att stilla mitt begär ;P 

Har bara lite kvar på mitt arbete som jag ska redovisa i morgon, bara lite finslip lixom...


Tåget hade redan kommit när jag kom ner till knutan så jag satt där ensam i vagnen helt själv 
i ca 15 minuter, så jag tog upp mobilen och flummade lite. Har gått med osminkade ögon hela
veckan, så sköönt! Men i morgon blir det på med mascaran igen ;)
Har förövrigt blivit väldigt beroende av leppglans, sitter och kletar på typ hela tiden, hahaha! ;D
  


Dagens outfitt, (ser alltid på pittöggd ut på bilder, varför? Men jag tror det är luggens fel ;P
+ här sitter jag med min hello kitty filt & kaffemuggen i högsta hugg & tittar ut i gatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0