Morgon plugg!

Godermorgon alla söta läsare!
Just nu sitter jag i bibblan i skolan. Börjar inte förräns om en halvtimme men där går inget senare tåg/buss, men men.. Det är ändå rätt så skönt för att då hinner man att plugga lite, ska ju ha redovisning i morgon om min praktikplats så har lite kvar att göra på mitt arbete.

Satt och lyssna på rix fm på tåget och där hörde jag att mojje ska hoppa av let´s dance för att han hade tydligen fått en hjärt attack förra veckan innan han skulle tävla eller nått?! :| Han tar hälsan före så mannen som ska ersätta mojje är niclas wahlgren, hahaha! Men det går vell lika bra ;) 

  
Nicke & mojje! ;) kommer ni ihåg det
barnprogrammet som gick när
man var liten? ;D

Kommentarer
Postat av: sara

Hörde också det på radion :O men efter nicek o mojje barnprogramet var det ju nicke o nilla;D haha! Kommer ihåg dem programe:D

2009-01-14 @ 15:35:49
URL: http://svenssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0