Marley and me!

Tjoohooo!!
Är precis hemkommen från netto, jag & mamma tog oss en sväng dit när syrran skulle ha sjuts till stationen. Vi handlade lite mat till mej för att mamma & pappa ska ha fisksoppa ikväll. Det är så gott men så ska mamma ha i lax & jag klarar inte av det! Lax är nog det värsta som finns, klarar inte av smaken. Har smakat det några gånger men varjegång så spottar jag ut det på direkten. Vill så gärna äta det för att det är så nyttit men jag kan bara inte! :(  Så Jag ska käka hemmagjord hamburgare istället.
Sen köpte jag äntligen boken Marley & jag! Ska försöka läsa ut den innan filmen med Jennifer Aniston & Owen Wilson har biopremiär i sverige!

Nej, ska nog snart gå och fixa till mej lite inför ikväll!! (:
Pussen! :*


Har typ någon månad på mej att läsa ut den! ;)
Men det ska säkert gå bra!! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0