Måndag

hey hey!
Jag sa ju igårkväll att jag skulle gå och lägga mig tidigt, tror ni det blev så? Nej då.. lite över 11 så beställde jag en klänning från asos. Frakten gick på 59:- för en klänning så sjuuuukt billigt. Gaaaaah  längtar tills den kommer. Hoppas på att den kommer på fredag eller nått? ;) För er som beställt innan, hur lång tid brukar det ta? Men det jag oroar mig mäst för är ifall den passar, men annars så får jag sälja den så enkelt är det. Men son otur får jag hoppas att jag inte har.
Idag är det måndag och det betyder att jag varit i skolan idag. Sista lektionen hade vi sammhälle & det var första gången! För att vi hade ju natur förra terminen. Men iallafall sammhälls läraren är ju som han är. Han måste gå på något altså, Party drogen kanske? Eller vad va det du sa sandra? ;D

Så himmlans skönt har inte sminkat mina ögon idag utan bara haft fondation & lite rouge. Altså oriflames fondation är mitt liv! Kan typ inte leva utan den ;)


Hahaha! Ni måste bara titta alts, så jävla bra!!
Robert gustavsson är en av dom bästa!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahhaha, dom pratar likadant :D

2009-01-12 @ 16:43:53
URL: http://barazandra.webblogg.se/
Postat av: Hannah

Vilken fin blogg du har :) Kram

2009-01-12 @ 19:42:35
URL: http://hannahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0