Maldiverna, JA TACK!!

Det blev maldiverna jag skrev lite kortfattat om. Jag har drömt om att åka dit i många år nu. Intresset började för några år sedan då jag och mamma kollade på när & fjärran. Så var dom på Maldiverna Cocoa Island, så sa mamma dit skulle du åka elin. För att sjögräs/tång är min värsta fobi och på Maldiverna är havet turkost och ingen tång alls lycka! Så innan jag dör ska jag besöka Cocoa Island eller någon av de andra öarna på Maldiverna.  Fast jag måste bara bli miljönär först ;P Per skalle kostar det med flyg & hotell mellan 29 000 - 60 000:- för bara en vecka! Vad säger ni, ska vi åka i morgon? ;D
Är nästan klar med arbetet nu sen ska jag gå och fixa lite och sen gå och lägga mej. Är så himmlans trött, hade svårt för att somna i gårkväll :( För att pappa & farfar höll på med badrummet tills klockan var 12 minst och sen skulle jag ju småprata lite med mamma innan jag kom i säng ;P

Just nu så måste jag bara shoppa något, det kliar i fingrarna så ska lura med mamma ut i morgon kanske? jag slutar ju tidigt ;)


Ta mig till detta underbara paradis!
Tänk att få bo ute på vattnet och höra vågornasbrus 24/7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0