kvällsinlägg!

Varför är alltid tisdagarna så seeeega? Jo för att sista lektionen är engelska B från 13.30-15.30, döööda mig lixom så drygt! Men Iadg så missade vi lite av engelskan för att vi skulle på info. om ind. val & estetiskverksamhet i 3an.
Litteraturprovet i svenska som jag hade idag gick jätte bra, känndes som det iallafall.

Usch, detta känns som ett rörigt inlägg men jag är lite trött och förvirrad idag ;P När jag kom hem idag lite över 4-tiden så hade mamma gjort mat sen snackade vi lite & kollade i oriflame kattaloger måste verkligen beställa snart. Skulle behöva beställa nail hardner för att dte behövs värkligen men sen såg jag i nästa periods kattalogen och där va den typ 40:- billigare så jag får vänta i en månad, blööööö! :(  men men...

Nej nu ska jag lägga mig ner någonstans där det är tyst och läsa igenom mitt geografihäfte, har tydligen prov i morgon men den läraren - vår klassföreståndare är lite yr, haha! Sitter förrästen på syrrans dator nu trodde hon hade några gamla bilder på mej men fann inga och trög som hon är vill hon inte hjälpa mig iheller.

Puss :*

Kommentarer
Postat av: ELLEN

svar : ja, linnet e jättesnyggt :)

2009-01-27 @ 20:18:50
URL: http://hildingellen.blogg.se/
Postat av: Lisa

skönt att tisdagen är över då :D

2009-01-27 @ 20:58:13
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Kolla in min blogg och läs och kommentera! I min blogg skriver jag om min vardag, mitt liv, alla djuren runt omkring mig, min familj, vänskap och kärlek. Jag håller på mycket med design, och ikväll är första utlottningen av en blogdesign! Så spana in hos mig och var med och tävla. Eller så kanske du har tur, och får lite småhjälp utöver alla tävlingar! Så som sagt, tävla, läs och kommentera i min blogg! / Sanna

2009-01-27 @ 22:40:46
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/
Postat av: Josiee

hoppas du sussar gott :)

2009-01-28 @ 01:51:46
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0