kill me!

Guuuud altså jag är riktigt förbannad på mej själv!! Jag lägger alltid fram kläder dagen innan vad jag ska ha på mej för något dagen efter. Jag kollar först på dmi för att se hur vädret ska bli & sen går jag på kännslan av villka kläder jag känner att ha på mej! Just nu känner jag för tights men det känns som att jag alltid går i det nu för tiden så det kanske blir lite för tjatit?! Jag har nämnligen blivit förälskad i tights! De är så skööna och sitter perfect & det är lätt att matcha till! Så i morgon känner jag nog för tigths men somsagt det blir för tjatigt så det får bli ett par jeans isället. Men sen kommer där ett annat problem! Jag hatar min kropp! Långa ben till kort överkropp, kom och hjälp mej och döö lixom! Så ska jag finna en t-shirt/linne till det och sen till råga på allt så måste man ha en tjock jävla kofta på sig för att man inte ska frya ihjäl i skolan..
& just nu så testar jag en massa jeans och det är inget som sitter bekvämt tycker jag! Jeansen sitter hort i midjan och magen hänger över kanten, fyyyfan!! Måster verkligen besöka ett gym inom snarats. Vill bara slinka igenom golvet! Men jag tror nog att min kinkighet kommer från hormonerna! Ska nog snart ha min mens så jag känner att PMSén börjar träda fram, pheeeew hatar det! Men det får nog bli tights av något slag resten av veckan...
Kan lixom det inte bara slå över till sommar eller iallafall vår bara över en natt lixom?! & skita i denna satans vintern som aldrig kom!! Vill Kunna använda tunna strumpbyxor, kjolar eller shorts och bara någon tunn kofta eller jacka! GE MEJ SOMMAR NUUUUU!

Ja, jag får vell gå och trillskas med mig själv ett tag till!
Guldbaggegalan var hur bra som helst iallafall. Johan Glans, hahahahaha! Vad ska man säga? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0