homewife

Det är så skönt att vara hemma själv, man kan ta det lungt & bara njuta av stunden. Mamma har haft mycket att göra nu dessa dagarna så alla tvättkorgar är fulla. Så idag känner jag mig som en hemma fru. Jag har diskat diskmaskinen och håller på att tvätta kläder för fullt & tittar på TV imellanåt ;P
Så nu hade jag tänkt att rymma upp lite på mitt rum, så det ser lite fräshare ut och sen ska jag titta till tvättmaskinen och se ifall den är klar så man kan slänga in lite vit tvätt ;P


dagens outfit
t-shirt- Johan Glans, world tour of skåne (såg den i örkelljunga) ;P
höga jeans - cheap monday


Tro det eller ej men jag hade faktiskt lust att ha på mej jeans idag. Brukar nästan aldrig ha det när jag går hemma, men jag kännde för det idag. Så det fick bli mina super höga jeans for cheap monday. Jag både älskar och hatar dom. De sitter på perfect slimmade på benen men sen så är det alltid svårt att matcha tröja till, för att gylfen står alltid ut. Fast jag gillar bätte att gå i mellanhöga jeans iockmed att jag har så breda höfter. För har jag jätte låga så blir det nästan som såklallad muffintop & det gillar jag inte. Hade inte den satans gylfen stuckit ut så hade dom lätt varit mina favvis jeans ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0