härliga måndag, höhö!

Tjena snyggingar!
Nu har jag nästan precis käkat upp mina biffar + avocado sallad, yammmo!! (:
Dagen började bra idag, fick G på mitt spanskaprov & englelskaredovisning, wiiihoooo! ;D Men i allmänt har har det inte hänt något speciellt. Sista lektionen hade vi sammhäll då jag & två andra i klassen håller på med ett arbete om självmord, så vi intervjua vår psykologilärare idag om just det ämnet, mycket intressant må jag säga! Efter skolan blev det en mocha latte på espresso house. När jag hoppat av tåget i bjuv så gick jag en sväng för att köpa värktabletter till min rygg, hoppas verklgen att det blir bättre snart annars så får jag få tag på en doktor.

Idag ska jag jobba (simtränare) har inte varit där på 2 ggr nu och jag känner mej jätte dålig som person men jag prioriterar jobb med högre lön såklart. Har faktiskt saknat barnen riktigt mycket när jag tänker efter, hehe! Så nu ska jag kolla upp när bussen går och sen börja plugga på svenskan har prov i litteratur i morgon.
Slänger kanske in ett inlägg senare ikväll!

Pussen :*

Kommentarer
Postat av: sannie

hoppas du får en fin kväll :)

mvh Sannie

2009-01-26 @ 17:13:20
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: sanne

dont die for a diet! Vikhetsdebatten är i full gång på min blogg. Se filmen och lämna din kommentar !

2009-01-26 @ 18:26:32
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0