Guldbaggegalan!! (:

Goderafton!
Nu ikväll så har jag jobbat (simmtränare). När jag kom hem så var jag lite hungrig men ville äta något lätt. Så jag stekte upp en hamburgare fast istället för bröd så vevade jag in den i sallad & proppade tomat, gurka & dressing imellan! ;)

Om några minuter börjar guldbaggegalan! Den är den bästa galan i hela sverige! Kollar på den varje år och har gjort det så länge jag kan minnas, hehe! & det bästa av allt var när jag spg för någon månad sen att Johan Glans skulle vara värd för kvällen. Snacka om vad jag längtat till denna kvällen men inte nog med det så sa mamma att björn gustavsson skulle vara glans sidekick, kan det bli bättre? hahahah!

Nej nu ska jag gå och inta en plats i soffan för att njuta av kvällen! Tycker även det är bra att den sänds på 1an för att då slipper man all reklam & dötid ;P


JOHAN GLANS ÄR KUNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0