Graaaooow!!


Fredrik Ljungberg by Magazine Café.

Det gick hur bra som helst på jobb idag!
Självaste Fredrik Ljungberg var och kollade på hockey matchen!!! När han gick så stod jag typ bakom honom och sa trevlig kväll, han bara vände sig om och sa tack. Villka käkben den killen har altså, så gryyyyymt sexig är han , graaaooow!! ;)


Nej, efter en kämpig kväll så ska jag nog gå och lägga mig snart och kolla på vänner! (:
Skönt med en kort dag i skolan i morgon, det behövs verkligen!
God Natt! :*






















Kommentarer
Postat av: LINDA

Ja han är otroligt snygg. Jag har träffat på honom på en klubb här i Göteborg. Visste du förrästen att han och Nathalie Imbruglia har något på gång? De är faktiskt väldigt lika utseendemässigt.

2009-01-30 @ 11:21:18
URL: http://www.lindafunde.blogg.se.
Postat av: Lisa

han är ju så snygg!

2009-01-30 @ 14:59:24
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0