gott & blandat!

Guuuud altså börjar mina extra kilon komma nu eller?
Jag har typ inte gått upp ett dugg mellan jul & nyår men nu så.. Pheew! Både igår och idag har jag gått och småätit och då är det typ godis & läsk vi snackar om.  Fyyy på dej elin! ;P  

Har faktiskt läst några sidor i boken nu & jag kan inte vänta tills jag ska se filmen. När jag läser så ser jag filmen framför mej hela tiden med Jennifer & Owen! (:

Gaaaahhh!  Jag missade ju Victoria's Secret Fashion Show 2008 förra veckan så går det ju i repris ikväll. Så vill jag se det så sa min syster - nej elin du ska inte titta på sont för att sen har inte du någon matlust. jag bara - herregud jag vill ju se underkläderna och hela showen lixom. Jag skiter vell i ifall jag ser revbenen/höftbenen på modellerna.
Det är ju kul att hon bryr sig men jag får vell fan titta på vad jag vill, haha! ;D

Är riktigt sugen på att spela the sims 2 men kan inte finna skivan, så jag får vell ta och leta upp den. Vill ju göra om på mitt rum lite så då är det roligare att "rita" upp det på the sims än på ett papper, hihi! ;)

Pussen! :*

Kommentarer
Postat av: hana

snygg blogg, hur lyckas du?

2009-01-04 @ 18:20:44
URL: http://hannatopolovecsliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg blogg, hur lyckas du?

2009-01-04 @ 18:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0