gör mig frisk!

Mmmmh, skönt med sovmorgon!
Just nu sitter jag och käkar frulle, rostade mackor med skinka och västkustsallad & varm oboy, yammoh! Men jag pallar verkligen inte gå till skolan idag. Detta är den värsta sjukdagen av dom alla för mig. Jag har ont i huvudet, mensvärk, ögonen hänger som stora påsar och hostar slem som någon jävla maskin, blöööö! Får se sen ifall jag hinner innom apoteket ifall jag köper någon halstablett.
Idag har jag på mej ett par jeans och en stor polotröja som är pappas, vill vara lite mysig idag ;P

Nu måste jag tyvärr rusa, har lite jag måste fixa innan tåget går.
Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

god dag :)

2009-01-21 @ 14:55:58
URL: http://seckisacki.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0