GOO BELLA!

Vad tråkigt att Bella åkte ut från let´s dance ikväll! Jag menar där fanns ju dom som var sämre. Man såg på henne hur hon höll tummarna för att önska att hon skulle fortsätta vara med i tävlingen, mycket synd faktiskt. Men sen tänkte jag hon kan ju satsa mer på skolan nu. Lixom dansen tar nog mycket tid och på krafterna. Hon var duktig iallafall! (:


Det är märkligt med mig för det är typ var kväll som jag börjar må dåligt och känna mig hely mysko i kroppen. Lika dant som i går så har jag fått ont i ryggen igen. Är ju oppererad så det är ju kanske inte så konstigt men det är lixom inte på det stället i ryggen, men det kanske inte spelar någon roll för att det kan ju bero på det. jaja, nu blev det tillockmed komplicerat för mej, hahahaha!
Ska nog gå och lägga mej nu iallafall & kolla på en film, måste vara utvilad tills i morgon som sagt!


Gaaaah, jag vill till Palma & bara slappna av!
saknar laura som in i bomben!! :'(

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nice outfit!

2009-01-24 @ 11:07:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0