Facebook är för kompliserat för mej!

Såja! Nu har jag precis städat ut julen från mitt rum tillsammans med ABBA! ;D You know my new favorites ;) Så sköönt är det iallafall. Nu är det nytt år och jag vill bara att det ska gå mot ljusare tider är trött på julen nu, GE MEJ SOMMAR FÖRBÖVELEN! ;P Så nu är det bara till att rymma upp på rummet och städa det så det blir rent och fint.

Altså jag har börjat använda min facebook lite mer nu men jag fattar fortfarande ingenting, jag bara klickar runder lite, hehe! Det skulle funnits en guide på facebook om hur man använder det, fast det kanske redan finns? vad vet jag? Eller så skulle man behöva gå en kurs. Somsagt jag bara klickar runder, låter som västa panshisen jag vet, haha! ;D

Nej nu ska jag fortsätta städa och kanske börja läsa min nya bok jag köpte igår, marley & jag! ;]
Pussen! :*

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad himla skönt. Vilket land flyttar du till då? :-)

2009-01-04 @ 14:41:47
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Brunettolle

2009-01-05 @ 13:24:27
Postat av: Brunettolle

Facebook är verkligen jättesvårt. Håller med dig!

2009-01-05 @ 13:25:14
URL: http://brunettolle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0