En trött elin!

Hey hey!
Jag kan säga att det belv inte bara det vänner avsnittet igår. Det blev säkert 6 st till, hehe! Kunde seriöst inte somna, låg och vred mej i timmar. Så jag somnade säkert inte förräns vid 3 och snacka om att jag är trött nu.
Mötet var riktigt bra idag iallafall.  Jag tror att alla fick sig en liten tankeställare och det var ju det som var meningen med hela mötet!

Har typ precis käkat en toast & försökt mej på att göra en mocha latte, det blev inte så illa faktiskt så det är kanske något man kan fortsätta med? ;)
Nej, ska nog gå och lägga mej på soffan snart och ta en liten powernap kanske? Ska nämligen hem till malin ikväll och träffa lite kompisar som man typ inte träffat på en hel evighet! :(  Men vi synes senare iallafall! ;)

Pussen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0