Jävla regler.

Innan så satt jag och lyssnade på EMD´s låt baby goodbye på youtube, den är typ snorbra! Men efter att jag kollat på sällskapsresan och skulle lyssna på låten igen så hade SVT typ tagit bort den. Gaaah! Vad jag hatar alla dessa regler, jag blir trött. Spelar roll ifall man lyssnar på den eller ej, vem bryr sig igentligen? Aja, får vell försöka få tag på den på något annat sätt. Har du den så hör av dig med en komentar! (: Vill även ha velvet, bwo & molly. Altså dom var så himla bra. Igår var det nog det bästa avsnittet eller vad man ska säga?

Som de flesta redan vet så är det the 81st Annual Academy Awards, altså oscars galan! Guuuuud som jag har längtat i månader. Som jag gjort dom senaste åren så har jag följt det. När det var på svt & kanal 5 men för typ 2 år sen börja dom sända på kanal 9 och tyvärr så har jag inte den kanalen :( Blir lika ledsen varje år. Men jag håller mig uppdaterad på E! online tror jag det heter, för att att kolla the red carpet men sen får jag tyvärr inte följa mer. Men Får kolla på uppdateringar och sammandrag dagen efter! ;)

Just nu så kollar jag på Herre på täppan som har premiär idag, helt sinnes!!
Nej nu börjar det igen!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0