jag älskar impuls shopping!

hey hey!
det har blivit en dålig uppdatering idag.  Men nu ska ni får höra hur klantid jag är. Jag kom halvägs ner i gatan, skulle ta bussen till jobb. Så kom jag på, faan jag kollade ju inte i busstidtabellen på lördag utan och kollade på veckodagarna istället. Så jag ringde till mamma och hörde ifall där gick någon buss iallafall men det gjorde det inte så hon fick tag på mormor så vi kunde få låna hennes bil så det var bara till att traska dit och låna hennes bil. Jag kom typ bara 5 min försent så det var vell inte så farligt ;P Barnen var faktiskt jätte duktiga i jemtört med i måndags, pheeew!
När jag var klar där så kom syrran och hämta mig. Det blev typ 5 minuter hemma sen följde vi med grannen till väla. Mycket trevligt men åt slutet så blev det bara jobbigt ;P Jag fann iallafall en skidhjälm inne på team sprotia. Tänkte vänta till vecka 9 men nu när jag fann en hjälm som jag verkligen gilla och det va nästan halva priset (kampanjepris) på den så varför inte? (: Det var en hjälm från CÉBÉ som hade fina mönster och den satt perfect ;)


Dagens outfit, min älskade i <3 palma t-shirt & tigths
(pheeew, har precis käkat. Magen är helt uppsvälld)


denna snygga tunika/blus fann jag inne på only endast 100:-


Den snygga skidhjälmen från CÉBÉ som jag fynda inne på team sportia idag
kostade igentlgen 949:- men det var kanpanjepris, så jag köpte den för 499:-

Kommentarer
Postat av: Carita

svar: aw cutie, tack så jättemycket! det värmer, verkligen :*

himla fint förresten :'D

2009-02-07 @ 21:28:33
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0