Min åsikt

Hey hey!
Sorry för en dåligt uppdatering men idag har jag jobbat från 8.30-13.30 typ.. Har precis käkat och är mega trött. Ska kolla på sälskapsresan när dom åker skidor, snart med mamma. Men först hade jag tänkt  att skriva lite om gårdagens melodifestival (:

Okej, vi börjar med velvet, eller valvet som farfar sa ;P Låten var ju inte den bästa med lätt en av kvällen snyggaste outfit iallafall! (:
Voila! Velvet gör en Lill Lindfors och tappar kjolen.


Sen har vi ju Molly. Altså hon har en son fin röst så man får knottrer på kroppen när man hör henne sjunga. Dock så tyckte jag inte låten var för bra. Låten var för kass för henne lixom, skulle varit en pampigare låt, men som vissa andra låtar så får man vell ge den några gånger? Vill att dom gör den på engelska, då hade den nog varit bättre tror jag ;) Sen vilken klänning altså! Hur söt & fin som helst! Kanske ett litet tips inför studentbalen nästa år ;)
Molly ger järnet i oskuldsfullt vitt.


EMD var ju grymma. Blev inte besviken någonstans! Fast dom hade ju kunnat ha en annan outfit, men det var ändå lite charmigt (:
Foto: Scanpix


Jag blev faktiskt lite besviken på BWO trodde att det skulle vara en låt med go i men istället så var den lugn. Så blev lite paff där men anars så var låten bra! ;)  & Alexander Bard är bara bara för härlig!! (: & vilken outfit, hahah han är bara för söt. Men guuud man blir altid så förälskad när man hör Martin sjunga! (:
Kosmonautgänget BWO hade likadana overaller.

Kommentarer
Postat av: Sandra Tjulin

E.M.D o molly var bäst ! :D



Kolla in dagens låt! http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/right-here-right-now.html#comment

2009-02-22 @ 17:24:47
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

jag håller med om EMDs outfits, häftigt med tex danny såg helt wacko ut i det ^^ haha

Vad ska du göra i veckan?:)

2009-02-22 @ 19:47:06
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0