lady gaga muffins!

Gokväll!
Hade en jätte mysig eftermiddag idag. Mötte upp sandra på knutpunkten. Medans jag satt och vänta på henne kom en viss person och satte sig brevid mig och började snacka med mig, ville bara sjunka ner genom bänken, hahaha! nog om det.. Äntligen så kom sandra och vi gick och jagade gym, vi var inne på aktiverum, friskis, natrulis & sats. Men jag tror nog vi står i valet mellan natrulis & aktiverum, får snacka om saken lite senare? När vi var klara där så tog vi bussen hem till mig och börja baka. Muuuuuums så goda våra lady gaga muffins blev! (: Vi fick kalla dom för lady gaga muffis för att lady gaga är vår stora favorit just nu!! & att vi lyssnade på henne när vi baka. Det blev tyvärr inga bilder. Men vi har typ 1 timmes filminspelning! hahahaha! Ska skicka materialet till sandra sen så hon får klippa lite i den, hahha! ;D Vi snackade även om en liten idé vi har, men mer om det sen! ;)
Efter bakandet så sjöng vi lite singstar, vi började med abba men sen övergick vi till svenska schlager klassiker & sjöng loss på Las Vegas med sexiga Martin Stenmark & sen sjöng vi även gyllene skor med Herreys. Så sandra bara kom elin så dansar vi, så vi försökte dansa som bröderna men gick inget vidare så nu ska vi försöka lära oss dansen och äga ut alla på nästa fest som kanske blir i helgen faktiskt ;) *hoppas. Har typ inte druckit en droppe sen nyår, det ni!! ;)

Nej nu ska jag gå och ta lite ortivin, guds gåva till mänskligheten! Pallar inte min nästa att den ska hålla på att rinna hela tiden, fast det är stopp i den. Gaaaaah, jag blir galen!


Ta mig tillbax till denna kvällen! (:
Tobbe, sandra & jag

Kommentarer
Postat av: julijaah

så söött ! ♥

2009-02-18 @ 21:01:24
URL: http://julijaah.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

Kolla in vem som kmr till sverige i höst ! http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/vi-ser-henne-i-sverige-i-host.html#comment

2009-02-18 @ 21:17:55
Postat av: JENNIE

fin bakkgrund du har i bloggen:)

2009-02-18 @ 22:20:35
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej Elin =) du har jättefina ögon, och så snyggt när du sminkar dig mörkt! =)



och så tänkte jag tippsa om en tävling som jag har i min blogg nu, med fina priser. så var med om du vill =) jag har inte så många läsare så du har god chans att vinna hehe =)



kramar



www.metrobloggen.se/jedina

2009-02-18 @ 23:41:22
Postat av: Nightfall

baka är så kul :D fast det bästa är att äta dem haha

2009-02-18 @ 23:58:37
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha, gud vilken hemsk bild du har letat fram elin! Men vilken underbart roliga dag det var, fast det var igår också :)

puss på dig min vän<3

2009-02-19 @ 15:02:19
URL: http://barazandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0