So long, see you honey!

Det blir nog ingen sömn för mig i natt & jag mår nog inte så värst bra av det, för att jag känner nästan hur jag skakar i kroppen, helt sinnes! Jag känner mig färdig packad nu iallafall. Har bara pytte lite kvar men det får packas i sista sekunden.
Har precis fått iväg mitt mail som jag försökte skicka innan, skönt! Men undrar vad mottagaren tänker när det är skickat efter kl. 3 på natten?! Men men, det kom iväg iallafall och det är det viktigtaste.

Tror nog inte att jag kommer hinna blogga något innan jag sticker så jag tar tillfället i akt nu innan jag ska kolla på ellen som börjar 4.55 ;D
Jag kommer inte komma till italien i morgon utan vi kör bara till österrike. Har tillgång till hotellet i Italen på lördag, så vi tar det lungt på vägen ner. Och vi kär vell här ifrån runt 6.30 skulle jag tro (:

Prisa gudarna och hoppas att det finns internet uppkoppling på hotellen vi ska bo på, annars kommer jag få spel! Har lixom inget mobiltbredband.. Men annars så får jag klara mig så gått det går (: 

Har jag någon gång berättat om att jag är typ galen i hello kitty nessesärer? ;P Jag bara älskar det, man kan ha det till så mycket. Dessa har jag iallafall packat ner, eller ska rättare sagt. Vad är det då jag har i dom? undrar du säkert nu..
Jo i den första längst upp till vänster (rosa) Där har jag smink, altså vardagssmink som fondation, mascara, rouge, ja typ det.. I den stora brevid har jag badrumsarticklar som boddy lotion, rakhyvel, parfym & roll on, tandborste m.m. I den svarta har jag totteband (hårsnoddar som dom säger uppåt i landet) & lite arm- halsband. Och i den sista har jag olika sorters nagellack & en nagelfil. Gillar att ha sakerna uppdelat.
Alla nessesärer är köpta på H&M och jag har svårt för att motstå att köpa nya hela tiden, men dom är ju så söta! Har faktiskt 2 st hello kitty nessesärer till fast dom använder syrran för tillfället.

Nej nu ska jag gå och inta min plats i soffan och kolla på Ellen!
Var nu rädda om er där ute så ses vi när vi ses.
& sandra om du ser detta så messa inte allt för mycket, det är svindyrt för mig när jag är i utlandet!

PUSS :*

P.S. Glöm inte att kolla in min Myou, man vet aldrig när jag uppdaterar!

Kommentarer
Postat av: RIVETS

så fin blogg!

2009-02-27 @ 23:27:39
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Madde

åh, härligt med skidsemester ._.

2009-03-01 @ 14:28:01
URL: http://maddeanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0