take it or leave it

Tjoooohooooo!
Jag är inte ett stort fan av tisdagar vill jag bara medela herrskapet ;P  Har 3 lektioner men slutar ändå 15.30, pheeeew! Döda mig lixom.. Är hemma nu iallafall och har precis käkat lite brocoli med strimlat baicon. Har typ gått upp ett halvt kilo, nu tänker ni säker, omg elin ½ kilo, men för mig så är det inte bra. Jag mår perfect när vågen står på 55kg gärna mindre ;P Jag känner också att magen börjar bli mer mullig och min sportbh ligger i byrolådan och väntar. Snacka om att jag är motiverad nu till att börja träna! Men turen har jag på min sida då jag och snadra ska ut och leta gym på lovet som bara är 3 skoldagar ifrån, hur bra som helst! ;)
Idag måste jag plugga har lite geografi tills i morgon. Ska göra en massa frågor om USA men det ska nog bli kul?
Jag kom på mej själv igår att jag skriver lite konstigt. Men jag har sagt att jag har dysleksi light. För att jag har lite problem med stavningen och sen skriver jag som det låter typ.. Jag brukar tex. skriva son/sonna som igentligen betyder sådan eller sådanna. Men ni får  helt enket vänja er hur jag skriver ;P


Igår klickade jag hem denna plattången, hoppas nu att den är bra ;)
Får den på fredag så kan visa ressultat då.

Kommentarer
Postat av: angelica

fin blogg :D

2009-02-10 @ 18:05:17
URL: http://angelicccca.blogspot.com
Postat av: Anonym

najs blogg! Besök gärna mig håller just nu på att sälja ut lite saker, kram

2009-02-10 @ 18:07:35
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

åååh, kolla så sött! : http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/the-notebook-mtv-best-kiss-award.html#comment

2009-02-10 @ 20:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0