Tack för idag!

Efter att ha kollat på alla bidrag i mellodifestivalen så stack jag in till grannen och kollade på resten av spektaklet ;P Sen kollade jag och min älskade granne på film när hon drillade i borås på en tävling där. Hon är så duktig! Det är nästan så man blir lite stålt? Kollade även på en massa andra tävlande som var med. Tänk vissa av dom ska kvala in till EM riktigt roligt att se! (:

Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och kolla på vänner. Ska upp tidigt i morgon och jobba 8.30 - 12.00? När jag kommer hem hade jag tänkt att utvärdera kvällens deltävling i melodifestivale. Det kommer bli spännande vill jag lova!

Natti Natti!
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: sannie

Jag är mainstream och följer trenden med att ha en frågestund. Pass på! :3

2009-02-22 @ 14:39:30
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0