swiiiish!

Gokväll!
altså jag känner mig helt borta.. Iochmed att jag vaknade så sent & att jag skulle börja jobba 13.30 så har denna dagen bara susat förbi! & jag har inte hunnit läsa en endaste blogg idag, snacka om att min bloglovin är full just nu! Så idag sluta jag inte förräns typ vid 19.00 och sen skulle vi köra ett ärende och sen hem, så var vell inte hemma förräns lite över 8. Jag och pappa hade det jätte mysigt i bilen iallafall. Körde skogsvägar och lyssnade lite på melodifestivalen (: Sitter och kollar på det just nu men ett minus till Petra Mede som ser lite osäker ut. Hon kollar ner i sinna kort hela tiden, precis som när man redovisar i skolan. Det ser lite oproffsigt ut enlig mig.
Och som de flesta vet så är det allahjärtans dag idag. Men det är inget så speciellt med det tycker jag, lixom man får ju kärlek typ var dag och varför är just den 14 februari så speciellt?
Sitter hemma ikväll iallafall, är helt slut av att typ jobbat hela dagen. Idag fick jag ha tre loger själv men det gick hur bra som helst! (: Synd att det bara är hemma match för rögle 3 ggr till. Men nu på lovet ska jag sätta mig ner och uppdatera min CV så jag kan söka en massa nya helgjobb, älskar att jobba och tjäna pengar, hehe!
Efter melodifestivalen ska jag & mamma nog kolla på Mamma mia! (:  Altså filmen är sådär, men det är bra musik och filmen är så stillsam så måste bara se den igen.
Ska försöka vara lite mer aktiv på bloggen på lovet. Har nog inte så mycket tid i morgon för att då ska jag jobba igen 8.30 - eftermiddag. Fast som simmtränare. Så ikväll blir det till att lägga sig tidigt..

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0