Söndag

Goddagens!
Sorry för en dålig uppdatering men har jobbat idag från 8.30-14.00 sen har jag bara njutit av att inte ha någon läxa att göra. Fast jag har ändå gjort lite nytta. För att jag har klagat över att jag får så mycket papper från skolan att jag inte håller reda på dom så för en vecka sedan köpte mamma en pärm åt mig. Så idag tog jag mig tid för att sätta in alla papper, skööönt må jag säga!
Ska nog ta och röja upp lite på mitt rum innan kl 21.00 för då åker mysbyxorna på och jag intar min plats i soffan för att då börjar the holiday på tv3. Har sett den filmen innan men måste bara se den igen för att den var så satans bra. Så har du inte sett den så kan jag värmt rekomendera dig att se den! ;)


Cameron Diaz & Kate Winslet
två sjukt snygga & vackra kvinnor! (:

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen

mhm, jag ska kolla på Trollkarelns hemligheter :)

2009-02-01 @ 20:08:32
URL: http://monass.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja filmen är sjukt bra och de är super snygga! :)

Spana gärna in min blogg och var med i min tävling för att vinna brun utan sol :)

2009-02-02 @ 15:46:15
URL: http://isabellebongcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0