snabbis inlägg

Jag är trött och spiidad på samma gång, helt knas, haha!
Idag har jag varit på vattengympa med mamma och sen övningskörde jag lite. Men jag tror nog att vi ska vänta ett tag innan jag är inne och kör i helsingborg igen, haha!
Sen var vi hemma hos mormor och jag fick mina efterlängtade semlor, hihi (:

Ska strax sticka iväg in till stan igen och gå på bio med syrran. Vi är verkligen ute i sista sekunden för att våra biobiljetter går ut i morgon. Så då har jag och syrran bestämt oss för att gå på bejnamin buttons med brad pitt  ;) Medans mamma ska gå på australia, för att vi hade en extra biljett och hon ville inte se på samma film som oss. Den omständiga kvinnan alstå, haha! ;P

Bilder från dagen kommer senare ikväll när jag kommer hem ;D 

Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0