Packa pappas kappsäck

Såja! Nu har jag kommit igång lite med packningen, har typ bara lite kvar men det tar jag någon annan dag ;P Nu kan man säga att jag spelat i sönder  Molly, EMD & Alcazar´s bidrag från melodifestivalen, haha!  Så nu sitter jag inne på youtube och lyssnar på låtarna från filmen mamma mia (: Vilket påminner mig att jag kanske ska konvertera in den filmen + några andra till min ipod. Medans jag läser några bloggar ;)

Min älskade lila/rosa resväska från samsonite.
Fast jag tycker inte att färgen är den samma i verkligheten?
Men vad gör det igentligen? ;P

Gaaah, jätte många är emot mig att jag ska åka snowboard, tycker ni att jag ska testa? (:
Ska gå i skidskola så man får lära sig grunderna, tycker det ska bli jätte spännande! ;)

Kommentarer
Postat av: Linnéa och Jennifer

självklart ska du åka snowboard! jättekul!

2009-02-24 @ 12:43:41
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0