Oriflame

Oriflame Beauty Growth BoosterOriflame Beauty Nail Hardener

Coconut & Ricemilk Nourishing ShampooCoconut & Ricemilk Nourishing Conditioner



Dessa underbara produkter från oriflame kom leverat hem till mig idag. 
Till naglarna hade jag beställt growth booster som gör att naglerna växer snabbare. För att typ alla mina knäcktes. Har använt det innan och jag tycker att det hjälper faktiskt ;) Sen beställde jag även en ny nail hardner. Jag bara älskar den, men den tog slut så det var därför jag knäckte mina naglar. Älskar den verkligen!
Sen beställde jag även shampoo & balsam i cocosnöt & rismjölk. Har även haft denna innan. Men ska ställa undan dom så ska jag plocka fram dom lagom till sommaren då man kommer lukta himmeskt gott och fräsht ;) Varför köpte jag det nu då ifall jag ska ha det till sommaren? Jo, för att det var extra pris.
Jag har kommit på det att jag slösar bara mer och mer pengar på cosmetics i månaden. Men det är bara för att oriflame har så satans bra saker och erbjudanden! (:

Jag och pappa hade faktiskt riktigt mysigt när vi satt och åt. Snackade lite om skidåkningen och hur vi ska göra nästa vecka. Pappa är välldigt pigg på att åka Sella ronda. Sella ronda är en runda man åker kring själva berget Sella. När vi var i italen och åkte skidor sist så körde vi faktiskt den rundan, eller halva iallafall. Hann inte hela för att guiden klabba lite & för att vi skulle upp på marmolada och kolla. Men jag ska se sen hur jag känner, ifall jag hänger med pappa eller ej? Kul med lite äventyr med alla sorters backar! ;)  

Nej nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på någon film eller nått? börjar bli lite pömsig ;P 

PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0