Natti Natti!

ikväll har jag somsagt jobbat, pheeew altså är helt slut. Fast idag hade jag bara en loge så det var rätt så soft! ;) Och grabbarna som satt i logen var hur coola som helst ;P
Kul för rögle iallafall som vann med 6 - 2 eller 3 mot modo, jag trodde fan att modo var bra, men tydligen inte ;P
Altså det har seriöst snöat hela kvällen, helt sinnes! Jag pallar inte längre faktiskt! Vill ha vår nu så man kan använda lite tunnare kläder och slippa gå runt  den tjocka vinterjackan.. Blööööö!
Aja, känner typ att detta inlägget inte leder någon vart så ska nog ta en snabb titt på bloglovin och sedan göra mig redo för sängen & några avsnitt av vänner från sesång 2 ;)

PUSS :*


En bild från dagens match
tagen från den logen sandra hade ;P

Kommentarer
Postat av: stina

haha tack viist e dem :)



hoppas du får en bra dag:)

2009-02-20 @ 08:59:24
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: andrea

asball blogg! :D

2009-02-20 @ 11:08:10
URL: http://aandreasabogal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0