Mor & dotter

Altså jag har typ inte gjort något speciellt de senaste helgerna, ni tycker säkert jag är heltråkig? Men ibland så har man sonna perioder då man bara vill ta det lungt. Ikväll är det bara mamma & jag hemma. Pappa är som jag nämt tidigare i Klosters och syrran praktiserar. Så nu precis har jag och mamma kollat på Picture Perfect, kom med lovefilm i veckan. Men här och häpna, det är inte jag som beställt filmen utan det är mamma som gjort det. Juno kom även idag så får vell se den i helgen ;)

Nu ska jag gå och joina mamma i soffan. Det är ju let´s Dance kl 8, undrar vem som ryker ikväll?
Puss :*


Jag & mamma, höstas i Palma.
Gaaaaah vill dit nuuuu! & jag saknar laura som faaan, hoppas hon kommer snart!

Kommentarer
Postat av: sofia

ha en bra helg:D

2009-02-06 @ 22:11:46
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: Lollo

vilken söt bild!



det finns massa fina t-shirtar på blackbook där finns bland annat den t-shirten jag har på bilden =)

2009-02-06 @ 22:57:05
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0